haha

idag var jag på spinning och salsa-dans-grej-vet-inte-vad-ja-ska-kalla-det. det va fetttttt kul!!
NILAY du måste följa me mig nästa gång. ja lärde mig några samba steg också.. fett nice, men jag har skavsår.. buhuu =(..


Dagens bild.. från vänster Yatou som funderar på när jag fixade min utväxt sist.. Omar som precis har kommit från ngn importland och vi kan kalla honom DT och Samatar som också kom med Omar på flyget hit de anlände igår till arlanda, idag va första dagen de såg en kamera så de blev fett upphetsade. Natta i mitten som visar me fingarna hur stor bajskorv hon bajsar varje dag.. och sist men inte min jag som visar hur man ska bajsa på ett sexigt sätt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit man hur får du ihop plugget med träningen!?

du har skit snygg kropp måste jag säga :)

Nu när man har så mkt plugg så hinner man inte träna, o jag blir skit hungrig av plugget..så jag blir tjockis :P

har du några nyttiga matvanor- tips att dela med dig?

2009-03-26 @ 20:48:08
Postat av: angela

Tack så mycke!

Du måste planera din tid bara, fixa så att de går de dagar du inte har prov dagen efter eller något. Min kompis har MVG i ALLT och går på 2 sporter, så hon har i pricnip träning varje dag ändå hinner hon plugga, de handlar om att ha diciplin te plugget och dig själv.

Jag äter också galetmkt när jag pluggar. Jag försöker äta mer protein än kolhydrater, trust me, it works!..du blir mätt snabbare.. =)

2009-03-26 @ 21:55:56
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Rebecka

HAHAHAHA kloooooockreeeen

2009-03-27 @ 12:41:14
Postat av: Anonym

Har du nångång gjort högskoleprovet och vad fick du? förmodligen fick du bra några tips?

2009-03-27 @ 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0