HERRE GUD

idag var ja me om de värsta tandläkarbesöket jag vart med om i hela mitt liv, ALLT gick fel.. 3 bedövningsprutor och tandgrejen gick sönder och gick in i mitt tandkött + att min mun var sne i typ 4 timmar...
när aluminiumgrejen gick sönder i munnen vare 4 händer i munnen på mig, när de skulle ta ut sina händer kom de slemm över halva mitt ansikte..gillar morgonduschar eller vad tycker ni?.. smaskigt..
Herre guud jag hade tid 8.10 då jag skulle missa baraten kvart från min lektion tänkte jag. men nej nej dem tar in en snrounge på aktutid före mig och min tid fick börja 08.40. VAFAN? TA IN FLER TANDLÄKARE DÅ OM NI HAR BRIST?
jag ville beställa en ny akuttid för att jag har så ont i en tand vid underkäken, då sa de.. aa joo 27 april. MEN VAFAN!?!!.. vad ere vi betalar 30% skatt för jävla bajsjävlar? ere för att en fucking snorunge ska få slinka in före min tid?
BYGG UT VÅRDEN!! GÖR NÅGOTTTTTTTTTTTT
ooh blir så arg!..

nu är min tand lagad i alla fall.. och de va skitjobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0