KANINPÄÄÄÄLS

idag blev de inge träning, studentklänningen var viktigare så jag åkte inte stan med mami. vi kollad epå klänningen men just DEN stroleken och modellen jag skulle ha var slut och den enda som fanns kvar var smutsig i den storleken, så jag ska vänta en vecka tills den kommer igen.
men men, idag när jag gick in i monroe så såg jag en kaninpälsväst som va SKITSNYGG ja ville verkligen ha den, men den kostade runt 1,3 så jag tyckte de va för mycke sen såg jag en likadan fast den låg i hörnet brevid för 500 så frågade jag va felet va me den.. då visa hon mig ett mini-hål i den gissa vad jag gjorde? jag köpte den med en gåååång. tänk äkta päls, samma model men den blev runt 800 kr billigare för ett litet bajshål som min skräddar-morbror kan fixa haha.. nu är den min, och jag är världens lyckligaste..

idag blire antingen chillepill-snill hos kompisen eller bowling, jag älskar mitt liv


inte den på bilden, min e snyggare hahahaha

Kommentarer
Postat av: Hy1

vilken söt jag har en liknande fast med större krage fast den e från london,,, hmm jag känner inte till monroe vart ligger de?

2009-03-21 @ 19:52:13
Postat av: angela

london, mjaau dit vill ja åka o shoppa bara ngn helg =(..

den ligger inne i sturegallerian =)

2009-03-22 @ 00:06:08
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: randie

omggg i hate yoooouuu

2009-03-22 @ 02:56:26
URL: http://raandie.blogspot.com
Postat av: angela

hahaha

2009-03-22 @ 13:58:08
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0