lååååååååång dag

jag sluta skolan ganska tidigt idag, runt 11 men satt kvar i skolan till 3 och gjorde ett arbete och hängde runt..
sen gick jag med orre till basketturneringen i hallen och kollade på dem där..
däreefter så ägde jag samatar (proffs) på 21.. ett spel som man spelar med basket, u know..
sen så åkte jag in te stan me yoyo och träffa maricka and natta..och fika på cafe 60's..and GDOD know vad som hände me oss där. haha något oväntat hände mig ialf..hahhaahaha

aja..

nu är jag hemma och fett trött ska vakna tidigt för imon ska jag på spinningpasset 11.00!
måste bara påpeka att dethär är den enda helgen jag är fri från allt.. ni förstår inte min lycka asså.. jag är en fri fågel!
..FÖRESSTEN bror ja saknar dig..
..och jag har hittat min studentklänning känns så jävla skönt, måste bara köpa den hade inte cashen på mig...så imon.. får jag kuta in te stan och bajja den..
2 MÅNADER KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR..sen ångest för att man inte kommer in på läkar/tandläkarlinjen..
bläääääääää

Kommentarer
Postat av: sara

hej det finns typ inge fina klänningar ute nu :( vad hette affären du köpte din studentklänning ifrån? Kram Sara

2009-03-21 @ 19:45:04
Postat av: angela

vet faktist inte vad affären hette, och jag köpte inte klänningen heller, men men.. den ligger i gallerian =)

2009-03-22 @ 00:06:49
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0