massa

tänk att de finns en massa människor i världen sen när man är kär eller något så vill man inte ha ngn annan än JUST den personen, de är helt sjukt...de är fakstit helt sjukt..
jag har alltid tyckt att Michael Ealy är typ en utav de snyggaste som finns i hela världen, men ja kom o tänka på en grej om jag fick välja mellan honom och en annan drömprins som finns i verkligenheten och man känner hade jag lungt valt drömprinsen, hade itne ens vart otorgen me Michael.. HAHAHA jag sitter o drömmer men aa, ja ville bara säga det.
prins bli min

... fan va snygg du är mannen...dina föräldrar måste vart.. nice as hell

Kommentarer
Postat av: NLR

så min man! sååååååååå.. vi har känt varandra i evigheter du kan inte bara komma och tro att det är ok att lägga upp bilder på honom och tro att nån gång ska du få honom, typ dra! haha

2009-03-23 @ 21:07:28
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
Postat av: angela

hahahhahah HAN E MIIIIN1

2009-03-23 @ 22:08:06
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0