mjau?

Inte mycke o säga.. idag har jag tränat och köpt en kjoloch mascara. när jag skull epröva kjolen hemma så sprack blixtlåset. den va inte fö rliten heller men sömarna hade gått in i blixlåste och de va skittjockt tyg exakt där man ska dra. Undra omman kan lämna tillbaka den. om jag inte får de..såå aa då faan. Den va rikigt snygg på.. men men va ska man göra. jag har den oturen idag.

by the way de känns som om de inte alls finns ngra snygga klänningar ute nu?.. allt känns så stort o flaffigt.. vafan vi vill ha tajta och figurformade klänningar, ingen "hej ja har gått upp 90 kg på en dag, dehär e en täckmantel"..
jag vill ha en rikgit snygg klääning nuuu nu nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/temahogskola/article4518363.ab Kolla länken tror de passar dig !

2009-03-11 @ 15:35:31
Postat av: Anonym

thnx! ;)

2009-03-11 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0