Na- A

jag har prov i naturkunskap A imon, världens önödigaste kurs som finns i hela världen. Efter att vi läst biologi a och b och kemi a och b och fysik a och b så ska man läsa naturkunskap A som är så jävla lätt och onödigt. Tykcer jag i alla fall. Känns som om de bara sätter dit den kursen för att 50 poäng ska fyllas ut. Aja. jag har prov imon och jag har inte ens börjat.. förra provet gick bra fick mvg och ja får mvg på dehär provet också så är mitt betyg rätt så klart. Hoppas på mvg denhär gången..
Fan asså.. när ska jag börja plugga på fysik B?.. jag har kursprov veckan efter lovet (jättesnällt av min lärare jag vet) och jag har psykolgi prov på fredag så de kommer bli att ja sitter hela lovet o pluggar!
FETT KUL..



yooyoo och jag sådär blire ibland när man har..lite...förkul?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah på nått sätt så påminner du om adriana lima på dendär bilden

2009-03-31 @ 23:07:50
Postat av: angela

hahaha kanske lakrits fisken där som liknar.. hahahaha men tack.. ska alltid gå runt sådär från o me nu!

2009-03-31 @ 23:15:43
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Farha

Din lärare har jag skjutit i mitt huvud en miljard ggr nu! Jävla handikapp han är som hindrar er närvaro på min skiva! B som i BEJLA! Hahaha

2009-04-01 @ 01:39:33
URL: http://farhaa.wordpress.com
Postat av: angela

HAHAHA farhaaaaaaaaaa! hahahahahahaa

2009-04-01 @ 21:37:56
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0