okej nu!!

Readers.. ni måste hjälpa mig!
Jag ska på angelas skiva nu på fredag och de har ett tema: sagans värld!
Vad FAN ska jag ha på mig? vad ska jag ens klä ut mig till? jag tänkte cat-woman men de blir så tråkigt. ja kommer bara ha min svarta AA. klänninge o skinnhanskar me ngn stram tofs.. jag vill kunna klä ut mig till något annat? kan ni inte bara lägga in ngra förslag ? plzplz...
jag har absolut ingen anning vad man kan vara. mimmi kan jag inte vara för 2 av mina kompisar ska vara de, så de kan jag inte vara..och min andra kompis ska vara pokahontas..
vad KANjag vara?!...
ooh de här va jobbigt..(uft du också angela kunde du inte bara sagt att de skulle skita i temat).. man kommer skämma ut sig framför alla hetingar nu.. fifan!


Nååån kanske vet vad jag ska vara? eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

svarta lacktights, röda shorts, hängslen sen vita handskar så har du musse :D

2009-03-29 @ 22:30:28
Postat av: angela

fett smart! tack!

2009-03-29 @ 22:39:22
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: yoyo

gå som rapunzel :p du har ju blont hår lägg till en massa falskt hår en klänning o shit..



elr tingeling :) AHFBfNmzLYViE7hi6jWiyFA7/TinkerbellSite.jpg" rel="nofollow">http://c2.api.ning.com/files/25Esddnk6ecqZL5fgzVzlfRp8MvMx5e-bnEFLGmt8-Q6xZDdkj1I41QBXjL8suHkxit2CNUAHFBfNmzLYViE7hi6jWiyFA7/TinkerbellSite.jpg



du liknar ju henne :)

2009-03-30 @ 12:39:30
Postat av: Rebecka

pinocchio?? Eller den goda fen??

2009-03-30 @ 12:48:37
Postat av: NLR

Blåa harem byxor, Blått lite kortare linne färga håret svart stort guld halsband/stora guld örhängen, sola så har du yazmine

hahaha



men jag tycker ändå catwoman är lätt snyggast

lack tight en svart body över (inte fodrall klänning utan en body) Svarta skinhandskar, stram toffs och en halv mask. HUR SNYGGT SOM HELST.



2009-03-30 @ 13:30:33
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
Postat av: Anonym

askungen, du e ju blond också =) du kan ha en sån där ljusblå puffpuff ballong klänning, tiara osv..

2009-03-30 @ 13:32:34
Postat av: angela

Tack för tipsen allaaa!!!.. får se vad jag blir hahah ska bli spännande hahahahaha

2009-03-30 @ 17:46:22
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0