Orestis-orren

hej bloggen! det här är min bästa killkompis. han heter orestis also called as ORRE. dehär e orre, han vill inte synas på bild.
ja kan ringa honom när jag mår piss. fast du vet att jag inte ringer för du har 3 och jag har comviq .. så du brukar ringa upp..
i alla fall.. han är väldigt snäll, fast du är störd också, du är inte riktigt frisk ibland.. denna unge man ska ha på sig blåa långkalsonger och röda kalsonger över och en superman tröja till angelas skiva. han är dum. JAG SÄGER DE NU. du kommer inte i närheten av mig om du går sådär till festen!!



jag ser inte riktigt klok ut... men ja pekar på honom o visart att han e störd.

Kommentarer
Postat av: KUSIN

HAHAH JOOOOOOOOOOOOOOO ORRE KOM SÅDÄR!!!!!!!!!!!

2009-03-31 @ 10:05:03
Postat av: Anonym

AHAHAH ni båda ser störda ut

2009-03-31 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0