Sköönt

Fysik provet är över nu, vi får se sen hur de gick, det kändes ändå ganska bra men man vet ju aldrig med fysiken har du skrivit en boksta fel så kan hela uträkningen bli fel..
jag skulle träna idag men eftersom jag somna runt 5 i morse så kom jag hem helt döööd, kunde knapp öppn aögonen så  jag somna på soffan o 3 timmar..
Nu har jag en samhällsuppsats o skriva, den är tills imon och vet ni vad?...
nästa vecka har jag inte ETT ENDA PROV.. det här e nog typ den adra veckan på hela 3.an då vi inte har det.
de känns så skööööööööööööööööööööööönt. ja har ju typ 5000 uppgifter o göra men inga prov, de känns underbart.
Men ni som har valt Matte E .. aa ni har ju, jag tackar gud att jag inte valde det.

måste städa och sånt nu, rensa garderoben, rensa allt, måla naglarna aa ni vet sånt som jag inte ens har tid o tänka på när jag har prov.. men nu äre över i love my life


Jag lovade o visa mina klasskamrater mina svullna ögon i egpten ..
ja ser ut som en kääring asså, och det ser ut som om jag kisar men TRUST mee!! jag kunde knappt öppn aögonen de va drf de ser ut som om jag kisar..
man ser väldigt dålig tpå bilden men jag hade rosa ögonlock.. ni vet typ rååbränna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men varför valde du inte matte E? den ger ju merit!

2009-03-19 @ 23:33:54
Postat av: angela

Jag valde psykologi och biologi c istället..

så jag har fixat 2,5 i merit ändå =)

2009-03-19 @ 23:54:54
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smart!

men e matte e jobbigt? har hört att det ska vara skit enkelt

2009-03-19 @ 23:58:43
Postat av: angela

Vet faktist inte, asså jag har tröttnat på matten nu efter 3 år och jag känner att de är bättre om man satsar på fysik B än matte e på slutet av 3.an man e ju fan fett trött.

men de är ungefär som D fast mer avancerat.

2009-03-20 @ 00:07:15
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: eiri

du va i egypten. du rökte "vattenpipa" dom hade hash i den därför dina ögon är sådär

2009-03-22 @ 23:17:26
Postat av: angela

aaa joo jag åkte dit me mina föräldrar. ofta man gör ngt då?!

plus jag har aldrig rökt nt i hela mitt liv, inte ens ett cigg-bloss

2009-03-23 @ 01:33:53
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0