uppsala

idag var vi i uppsala med skolan för att kolla hur det är att plugga där. Det finns en massa annat intrsssant än just läkare faktist, apoterkarem biomedecisnk analytiker osv..
finns en massa men det är klart att man bara har en dröm..
de va ganska lärorikt och givande men aa ja fick mest ångest över deras studievägledare som ba " glöömm att ni kommer in i läkarlinjen med bara 20,0, om ni vill ha en plats så måste ni får utöver 20,0 i gymnasietbetyg så måste ni ha 1,8 på högskoleprovet.".. NAJS VA BRÖDER?. jag fick sån ångest när hon sa de. Samtidigt som jag tycker att de är sjukt att folk som kanske får 1,9 kan komma in i läkarlinjen före de som slitet i 3 år, tänk om de är socialt inkompetenta?!!
VAFAN.. jag blir så sur jag tror ingen förstår mina känslir just nu, de är ganska jobbigt men vad ska man göra?.. plugga ännu mer?
Jag har prov imon i samhälle som jag inte har pluggat på så mycke, blää och en inlämning i pysokolgi och jag har glömt datorn i skolan, niceANGELA!

.. by da way ja fick MVG i Projektarbete och naturkunskapsprovet, shllululululululululul
Fest imorogon i flempan, vi ska fira nilay ;)


shulululul, imon kommer dem skorna på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0