YEYYY



Vi går mot ljusare tideeeeeeeer
gick hem ida från arabiksan och de va SKITSOLIGT!
jag längtar till aprill.. mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau
aja, nu sk ajag plugga fysik b.. kmr se död ut imon. PROV



Föresten broder ja ser fram emot din skiva som är snart, vet inte vad ja ska klä ut mig till. men just nu lutar de mest åt kalle anka, yohanna ska ju vara yasmin HAHAHAH.. undra om du kommer hem efter dedär asså.. haha eller orestis som ska vara herkules hahaha jag dööör, ja bara längtar tills jag får se dig me dedära olivgrenen i huvudet på dig och ett lakan som du är inrullat i ahahhahaha
förslag?.. temat är sagofigurer..vad fan kan man vara?

Kommentarer
Postat av: kusin

kul vi kommer ha YAO :D

2009-03-19 @ 00:14:18
Postat av: Anonym

..okej någon är finare än sina kompisar :P

2009-03-19 @ 13:48:42
Postat av: angela

Kusin: GALEEEEEEEEEEEEEEEEEEET BRORORRRRR

anonym:whoot

2009-03-19 @ 20:18:56
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0