Dagen innan kursprov

Är de dagarna jag aldrig sover. jag kommer aldrig sova, jag vet att jag kommer föröska men de kommer inte gå. de e dehär dagarna jag sitter o filosoferar över mitt liv om vad som skulle hända om jag får ig eller rättare sagt VG i slutbetyg. om jag får VG i slutbetyg i FY B. aaa ja venne ni som inte känner mig vet inte hur jag va när jag fick VG i engelska b jag grät i typ 2 veckor. men  dehär e en 150 poängskurs så om jag får vg här. aa då kanske de tar 3 veckor?..
aja hoppas gud hoppas!!!!!! ja vill ha mvg snälla help me!


såhär ser min fysikboks framsida ut. På fredag ska vi printa ut en massor av sidor från den boken och göra en brasa utav de eller ngt. Föresten har ni haft kul allihoppa? som vart ute o festat hela helgen?.. själv satt jag helt nergrävt igår..

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah vrf printa, ta hela boken och bränn upp den :D

2009-05-26 @ 17:43:20
Postat av: angela

då får ja peja 500 kr, den är inte värd det hahaha

2009-05-26 @ 18:29:04
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: NILLE

HATA.

2009-05-29 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0