Från skivan i fredags..

Vi hade galet kul, eller jag hade galet kul.. hahahaha
vill bara säga att alla mina kompisar solar drf jag e så jääääävla vit. ja ska börja sola nu bara för det..
ser ut som ett lik jämfört med er.. fyfan!
hursomhelst här e lite bilder babes.. love you snyggingar hela bunten!


min baby

min baby igen

här är mina älsklingar

LAADIEEEEEEEEEES

Ni fattar inte, jag e så jäääävla HYPE inför min skiva, den är nu på onsdag. oOOOOOOOH vad roligt vi kommer o ha om de inte fuckar sig.. i hope att de funkar alltihoppa nu =)..
gonattis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är syrianer så jobbiga? typ måste fläscha me sina pengar och visa upp sig typ att dom e "syggast" och va så rädda för vad andra ska tycka? vet inte hur du är..men undrar bara vad som ligger bakom den här syrian attityden

2009-05-04 @ 23:21:51
Postat av: angela

Vad säger du för något?

vart ngnstans förösker jag visa att jag e rik, snygg eller bryr mig på något sätt?..

jag tror inte bara syrianer har sådana attityder utan sånt är utspritt över alla kulturer. Kolla på blondinbella? eller på kenza?.. många vill visa att de har pengar och visa att de är snygga. de har inget med syrianer att göra..sen så är det en annan sak att syrianer har sina egna kultur och inte lever ett vanligt svenskt liv med svensk kultur.. men de har inget me det du har rabblat upp att göra..

2009-05-05 @ 08:00:53
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: hehehe

alla e så avundsjuka på syrianer de e därför

1. vi är dom bästa affärs"männen"

2. snygga som fan

3 släng dig i väggen

2009-05-05 @ 11:54:58
Postat av: Anonym

till "hehehe" tjejerna e orrar (ok inte alla menar inte angela heller), ni fuskar er till framgång ni skryter me er merca för att ni varit förtryckta och visa hur bra ni lyckats i livet me pengar...pengar e inte allt

2009-05-05 @ 19:04:22
Postat av: Din Fan

Vad har hänt med dig angela , du skriver inte så mkt som förrut . UPPTADERA MER!! :D

2009-05-05 @ 21:10:08
Postat av: Anonym

du e orre, de e därför du skriver de här. du e avundsjuk på oss och vår framgång

2009-05-05 @ 21:41:45
Postat av: angela

jag vet jag har blivit dålig på o uppdatera, men jag har haft så mycke å göra.. skivan,skolan o massa shiet..kommer igång snart ;D



sluta bråka, make love not war..

2009-05-05 @ 22:03:07
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Maria

håller med; make love not war :)

MEN anonym borde passa sig ändå, välja sina ord rätt.

man drar inte alla över en kam! & man ser till sina egna brister innan man klankar ned på andra

2009-05-07 @ 20:59:23
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: Anonym

till anonym...så man e lyckad bara om man når framgång? bara för man tjänar pengar är man smart..? du borde tänka om..finns många rika som e dumma i huvet och många smarta som e fattiga

2009-05-09 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0