grill o skönehter

jag följde med natta idag till solnahallen för att kolla på ngnmatch. och guuuud vilka skönheter jag såg där! dear jesus!.. riktigt snygga ppl måste jag säga och JA jag tackar gärna till jobb som städare där bara för o spana in folket hhahaah..
skämt å sidooo
vi drog senare till tensta för o grilla o satt där ett tag o chilla tills de blev iskallt.. nu e jag hemma oska duscha och förmodligen plugga om jag orkar.. e helt slut..
meeen men...
snart ere slut, snart snart :)

det finns inget bättre än när sina vänner står en så nära. det finns ingen bättre känsla i hela världen!.. eller joo att min familj är frisk också. men ändå. jag älskar er homies!

Kommentarer
Postat av: angela

Hej "K" tack så mycket blir jätteglad, hihi! Jag har hamnat i samma sits som dig. men tro mig det funkar. Om du tänker på killen ett tag och sen tänker på att HAN ska förstöra din framtid. Tänk att du e så framgpngsrik, har mycke pengar reser mycket och gör det du älskar. sen så tänker du att det inte händer pga denna kille. då slutar du tänka på honom direkt! tro mig. och ibland har jag "en -timmes-tänkandet" så jag bestämmer en timme om dagen. då jag BARA tänker på kanske den personen. och efter det så gör jag inte de längre eftersom jag har bestämmt det. Det kan vara svårt med såntdär. men det är inte mycket kvar till lov nu och förösk igonrerna dina feelings just nu. eftersom om du får ett dåligt betyg kommer du aldirg förlåta dig själv eftersom det var pga en kille som du säkert är mycket smartare än! ... sen kandu alltid stänga av mobilen dra av internetsladden (så du inte går in på hans facebook och kollar bilder) och börjar plugga. det är alltid bäst ;D. lite långt svar men hoppas det hjälper.

2009-05-21 @ 22:51:08
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: K

assåå OMG du e bara för bäääst, älskar dig hihi

asså jag försöker tänka i de banorna och i början lyckades jag men sen föll jag tbx, men heell det e bara 2 veckor kvar och jag ska så gott som radera honom från min skalle för det e ju sant, får jag inte mvg döör jag hellre!

oo shiit du busta mig verkligen där med fb bilderna asså jag e en sån jävla STALKER, SPION you name it!



Men seriöst tack för dina tips och lycka till med ALLT! har läst att du vill komma in i tandläkarutbildningen så I'm praying for u sis!! :D



glömde jag säga you're beautiful (?) hehhe =)

2009-05-21 @ 23:04:42
Postat av: angela

hihi tack så mycket.lycka till med alla prov o betygen och kämpa på =)

2009-05-21 @ 23:38:45
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: K

tack o samma för dig =)



juste har ett litet tips för dig,

http://www.medicaldoctor.co.il/eabout.php

kolla in den här hemsidan, det e typ nån ny skola som startar här i svergie för studenter som vill läsa till läkare osv. det e typ ett en grundläggande utbildning för att sedan komplettera den. Tänkte ba det vore ngt intressant =)

2009-05-22 @ 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0