Jag har panik

Jag tar studenten den 10.e. jag har ingen klänning tills slutksivan. jag har panik. jag borde insett att omjag nu har gått runt i stan o rensat alla ställen borde man ju hittat ngn potentiell klänning ialf?.. men neeeeeeeej.. men aa va ska man göra nu da?
Ingen som har tips? jojag vet jag har kollat nelly, stylebystars, bubbleroom och missbella. ja har kollat dem men ere ngn som vet att de finns ngn supermegasnygg klänning i ngn affär?
JUST TELL ME =)

Måste bara säga att natacha peyre har de snyggaste kläderna ja någosnin sett på en människa! om hon skulle sälja sin garderob ngn gång skulle jag mer än gärna pröjsa mer än 100 lax för o köpa de!


en klänning som ja skulle kunna ... ja vet inte men ngt för.. jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: A

haru kollat i sturegallerian, finns völ en liten butik där som säljer jätte fina klänningar..vet inte vad den heter..men dom brukar inte ha femhundra av samma sort , så man slipper se likadan ut som alla andra ;P

2009-05-27 @ 10:23:03
URL: http://angelliica.blogg.se/
Postat av: Anonym

När har ni slutskivan ? Så du har redan köpt en studentkläning men inte till slutskivan ? det viktigaste är till utsprigningen . Visa din studentkläning ?

2009-05-27 @ 11:39:48
Postat av: angela

a: haha ska kolla en gång till, fatsän jag var där igår... hihi

ano: ja har en studentklänning, lägger upp den efter studneten, hihi. hemlis tills dess.. =)

2009-05-27 @ 12:47:33
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0