mjau?

Jaaani. kursprovet gick inte så bra. nu äre bara o vänta på sina betyg från alla ämnen. tror jag avsultar 10 ämnen denhär terminen. vi får se hur de går. allt kan hända just nu känner jag..
Religion, Etik & livsfrågor, Fysik B, Naturkunskap, Projektarbete, Kulturhistoria, psyokolgi, Arabiska B, Arabiska steg 3, MEP, Idrott b, Samhälle A.... ojda de blev 12 ämnen. som tur så har jag utökat skulle jag få vg i ngt av dessa ämnen skulle jag kunna ta bort de o byta ut mot något annat.. dear god. snälla guuuuud jag behöver mvg i fysik b.
Jag vet att många kanske tycker att de är utjatande med mitt betygsnack. men om man vill komma in på en linje med 20,0 i snitt. och går i 3.an truuust me ni kommer ha samma ångest.


Aja, vad vare? 4 DAGAR KVAAAAAAR, SEN ERE BARA O NJUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!


tänk när man va liten.. då de värsta som kunde hända skulle vara att man typ inte fick godis, eller att ett barbieben gick sönder... aaa nu ere katastrof..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för snitt nu?

2009-05-25 @ 22:16:28
Postat av: sara

Haha garanterad MVG i 3arabiska :D

2009-05-26 @ 00:14:10
URL: http://sarasdagbok.webblogg.se/
Postat av: Anonym

var fysik b kursprovet svårt? kan inte du skriva lite om vad som kommmer

2009-05-26 @ 00:22:17
Postat av: angela

haha, aaa sara j avet inte hur de gick till haha...

ano: vet inte än kanske runt 19,3?

ano2: mvg var om i nduktion. det är tpy alltid mvg frågor om induktionen. så läs på de! sen vare sönderfall o en massa shit, de va ju i stort sett 1-2 frågor fårn varje kap

2009-05-26 @ 08:41:19
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: carro

Hej :) Jag har en fråga om snittvärdet.. Jag går i ettan nu och vill absolut inte ha under 19.0 när jag tar studenet.. Så hur många g/vgn kan man ha som högst? Snälla hjälp mig, tycker det där är lite krångligt :) Jag går natur precis som dig (: puss

2009-05-26 @ 18:00:34
Postat av: angela

då får du ha max 5 vgn i 100 poängskurser eller 10 st vgn i 50 poängskurser. varje vg sänker med 0,1 om det är 50 poäng och varje vg med 100 poäng sänker med 0,2. och ett g sänker men 0,4. så... FÅ ALDRIG ETT G!

2009-05-26 @ 18:30:18
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0