Psykolgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

SHULULULULU, NU HAR JAG PSYKOLOGI.. jag tänkte ni får hänga med.. jag skriver lite anteckningar men ni får inte klaga, jag skriver aldirg rent mina anteckningar..

...kriser, alla kriser är ett plus i kanten. om man inte har dessa perioder i livet så utvecklas man aldirg frammåt.
barn gör så som dem vill och och skriker och håller på o tjafar.. Orestis frågar : FÅR MAN SLÅ BARNEN DÅ?. läraren: nej absolut inte. .
Man hamnar i kriser vid 2-3 årsåldern, 13-19 års åldern skolålder överhuvutaget och vid äkftenskapen och även när man får barn och har ett arbete.
orestis: MERIT (läraren) kommer u på skivan....han får inget svar..

obs.. från 10 på morgne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0