skicvan..


idag var jag i IP och spela basket, gick o åt o fika o en massa me grabbarna o tjejrona. alltid lika mysigt..
aja hursomheslt.. jag e fett tröt idag av ngn konstanledning, jag har ju sovit i typ 12 timmar idag.. men men sånt som händer. nästa vecka har jag inte ett enda prov. och jag tror inte jag kan beskriva hur det känns. det här är 3. veckan på de 3.e året i gymnasiet dfå jag inte har prov. så jag tror ni har fått en uppfattning om hur de känns då..
bilderna från fotografen har inte kommit än.. jag blir sur sur sur.. vi hade ju fan skiva i onsdags.. de har fan gått näääästan en vecka nu!.. oh blri sur.. aja här har ni lite bilder från skivan hihi..





Kommentarer
Postat av: Darius

FUCKA UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR



<3

2009-05-10 @ 22:49:01
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Angela!



Jag har sökt till tensta gymnasium till hösten Samhällekonomi. skulle du kunna berätta lite.







2009-05-11 @ 14:13:12
Postat av: angela

hej, eftersom jag inte v et så mycket om samhällsekonomiklasserna kan jag tycärr inte säga mycket. de enda ja kan säga att de är en väldigt bra skola. och det är lätt att visa sina framfötter där. Var en positiv tjej/kille redan från början och satsa så kommer det gå fint som sooooooocker!!

2009-05-12 @ 20:36:07
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0