stressvecka

jag har 3 prov denhär vekcan. idag hade jag Etikprov. imorogon har jag fysikprov och överimon har jag judendomsprov och projektarbetet i arqabsiak ska bli klart. snacka om att ja kommer få grått hår. aja jag fixar det här! bara o plugga ihjäl mig som old times..
jag har kursprov i fysik som väntra nästa vecka på måndag också. HÄRLIGT!!!
Gick förbi HM idag och kollade på klänningen jag beställt från internet den är ju så JÄVLA nsygg. tyvärr så tar ju allt slut i butikerna så fort ngt snyggt kommer ut. Visar den när jag får den. mjau mjau mjau den kommer jag ha ofta i sommar ;D .
aja nu ska jag ät ao plugga fysik pussss ;)


 


i know what ya did u little.. hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0