WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI

SKIVA IMON!!!!!!!!!
JAG E HELT HYPPPEEE. DE KOMMER BLI SÅ JÄVLA KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!
de bara lite stressigt där, ja slutar 3 och måste va i HRC klockan 6.. aja, tihgt tight.. men men ja ska ialf föröska fixa mig.. ni får se min klänning somja köpte också. den e nice som fan hihih.. lite tight bara.. =)..
be för mig.. o alla ni som kommer. we gonna ***** rock that shiiet!!!!
min kuis  komemr o komma tidigt o fixa mitt smink o hjälpa mig okomma in i klänningen hahahaha..


Jag o min baby- på väg hem från skivan i torsdags.. vi ses imon baby =)

Kommentarer
Postat av: KUSIN

VI SKA HA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL BROOOOOOOOOOOR

2009-05-05 @ 23:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0