yeeey

Igår hade vi ju ganska kul, förutom alla projektareten som redovisades och tog §1000000 år!! fyfan de var ju verkligen inte klok att låta oss lyssna på allas!
sen åkte vi te kista o grilla(?).. nee jag grilla inte..
fick världens huvudvärk och frös häcken av mig, somna direkt när jag kom hem..
Jag har legat och stekt idag, tänkte att de bra o få färg till studenten så slipper man bajs-solarium. Fyfan solarium hålle rju inte ens!
aja nu är jag brun och belåte! =)..


i måndas trodde vi att vi hade vårt sista fysikkursprov, då var vi allt för sprattliga och hade kul.....

sorry bro!.. inte meningen igår love u

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur pluggar du till fysiken , gör du alla lösningar i boken och fattar eller så pluggar du in dom

2009-05-30 @ 18:03:00
Postat av: angela

Jag brukar läsa kapitlet först och göra emeplena sen löser jag alla tal och efter att jag fattat allt sp pluggar jag inte svaren för att ja ska komma ihåg svaret på lösningarna,

2009-05-30 @ 19:52:37
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Darius

VILKEN RUMPA :D

2009-05-30 @ 23:14:56
URL: http://dariusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0