asså. OOH!

Vissa människor förtjänar avrättning. jag blir så sur när folk ska trycka ner en. Jag blir så jävla förbannad när folk ska sitta o hitta fel hos mig och andra när dom själva inte är perfekta? OCH även om de skulle vara det, vem fan ger dig rätten att sitta och säga saker om oss? Seriöst, förstår inte varför man vill trycka ner andra, jag tror inte det är för att hon vill må bra utan för att hon lider utav något. Hon måste nog göra det. Hon lider av någon okänd sydrom som är väldigt irriterade. nästa gång klappar ja till din käft. Jag är så förbannat arg. Speciellt när det handlar om någons utseende. Om det skulle vara personlighet visst sure, alla människor uppfattar folk olika och alla gillar inte alla så är det bara. men det är fult och sitta  o snacka om någons utseende speciellt när man pratar i en ful och äckligt stil med attityd och förösker säga att man är SNÄLL för att man säger det. Men vet du vad? Jag behöver inte veta ett skit.


Vet inte ens varför ja skrev ut detdär men jag är så jääkla förbannat och fruktansvärt arg så att jag har förmågan att steka ett ägg på min panna.
Gonatt babes! Puss


Kommentarer
Postat av: KUSIN

tjejen behöver söka hjälp, och det ska jag tala om för henne idag.



2009-11-26 @ 10:23:30
Postat av: Anonym

vad har hänt?

2009-11-26 @ 16:40:11
Postat av: Anonym

sant.

2009-11-26 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0