Banangie's confessions

Jag har ångest minst en gång i veckan över mitt VG i fysik
Jag älskar barn som inte kan prata (1-2 år)
Jag avskyr folk som slår sönder busstationer
Jag önska att jag va naturligt blond
Jag har aldrig tagit ett ciggbloss någonsin
Jag hatar o plocka ögonbryn
Jag har aldrig kommit i kontakt me droger
Jag gillar människor som kan göra sånt som inte jag kan
Jag är vig som få
Min panna blir strålkastarpanna efter kl 5
Jag kan inte se någon gråta utan att gråta med
Jag saknar min klass
Jag älskar mitt liv


Kommentarer
Postat av: Anonym

men brukar du dricka på fester? haha eller har du blivit full någon gång

2009-11-03 @ 22:17:44
Postat av: kusin

AOOO POLISFÖRHÖR YAOO

2009-11-03 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0