hahahhaha

asså dehär måste va ett skämt. farnaz had eingen bil idag och hon har inget busskort. så hon tänkte att vi ska cyckla till gymemt istället. och dumma jag går med på det hela. DET spöööööregna det var svinkallt. men ändå rulla vi dit. vi gick på spinn, core och va me på ngn ro-tävling sen gjorde vi ett vikt-test där man ser vad man har för bmi och hur mkt fett i kroppen man har. Jag blev deprimerad på rikgigt. men jag bryr mig inte så mycke. Det värsta va att vågen visade 4 kg mer än vad jag vägde i sommras. Dom dära ska bort innan nyår, inge snack om saken. Ja jag vet jag är väldigt vikt-obsessed men jag äter allt, kanske lite för mycke också. Så de e inte så att jag svälter eller något ba satt ni vet.. hihi.

Farnaz kom hit efteråt och vi laga middag. Nu ska jag duscha o sen? jag vet inte, you tell me. JAG ÄR FRI FRÅN PLUGG det är underbart.
Kanske kan söka lite jobb då :)



ahahahahahahah, nadiaaa u feeel meee'??



Kommentarer
Postat av: NLR

HAHAHAHHAHAHAHAH YES I DOOOO!!

2009-11-16 @ 20:59:30
URL: http://nadiajoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0