haloween

Igår va jag på haloweenfest i årstaberg hos emelie.
Vi var utanför haha. alla va inne i köket, man typ dog av syrebrist där o så tog jag nora och fanraz över vardagsrummet. Hennes pojkvän klagade på min musiksmak och sa att jag får byta låt BARA om jag inte lägger något som är "HIP-HOPPIGT".. aha jag farnaz och nora drog ganska tidigt därifrån och mötte upp ngra i stan och sen åkte hem.




Fråga mig inte vad jag klädde ut mig till.. för det vet jag själv inte.
Målade svart runt ögonen och rött läppstift.. vi kan kalla de djävul? eller something..
by the way de e min kamera som är konstigt. Min panna blänker inte sådär


Kommentarer
Postat av: Anonym

var fixar du utväxt o slingorna

2009-11-01 @ 23:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0