he found her.

Jag har en killkompis som berättar som sitt ex...
Han gillar henne så sjukt mycke. han berätta allt för mig precis om henne och vad han har gjort för henne.
Det där kallar jag riktig kärlek. Okej visst han e lite äldre = lite mer mogen. men ändå. Inte många i hans ålder som gillar någon så starkt och tänker seriöst..

Jag blev faktist rörd, väldigt mycke. När man får veta att någon verkligen älskar någon så mycket. det exicterar.. underbart..

Vet inte ens varför jag skrev det här


Kommentarer
Postat av: kusin ;);););););););)

bror läs din text en gång till och se efter hur många fel du lyckats åstadkomma i denna lilla text. HE HE skrivkurs maybe baby?

2009-11-07 @ 16:53:02
Postat av: banangie svarar

hahahaha äääh ja pllar inte, vet ändå att jag kan skriva bra när de väl gäller.. jag fattar ju ändå.. du fattar också

2009-11-07 @ 17:06:48
Postat av: Miranda (maggies lilla syster)

SNYGG HEADDER , skicka de ntill mej

2009-11-16 @ 18:55:21
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0