Hej babes!

Idag åkte jag in till akuten tidigt på morgonen. Jag låg och grät på kvällen för att jag hade så ont i ögonen. Ingen förstod min smärta, sedan åkte vi. Det visa sig vara sår på hornhinnan och de läkar utav sig självt om man lägger i en äcklig salva som jag köpt. Det uppstår när man har för torra ögon och det har jag eftersom jag sover med halvaöppna ögon. jag vet det låter skrämmande men jag har alltid gjort det. Asså jag blundar typ till 70% utav vad jag egetligen borde göra. Hursomhelst så sa doktorn att om jag skulle vara aspackad någon kväll så skulle det kunna bli så att jag sover med öppna ögon. Hur läskigt är inte det?

Jag mår ialf bra, men somna ett par timmar efter jobbet eftersom ajg inte fick någon sömn alls.
Jag har fortfarande en svidande smärta vid kanten av ögat, men det går över..

Nu kommer vi ialf till problemet.. jag får inte använda linser tills såret läker, vilket betyder att jag får gå runt i glasögon i ett par dagar. Jag klarar inte av det. Jag HATAR glasögon. det värsta jag vet!!

Hoppas att ni har en bra dag. Idag ska jag gå och dansa latino dance om jag orkar



Ungefär såhär ser ett riktigt sår på ögat, blodkärlen vill växa sig intill själva ögonpupillen.
Fast så farligt är det inte för min del tack gode gud.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du som, om man får lov och fråga :)

2009-11-18 @ 20:06:29
Postat av: Anonym

DU E SKITSNYGG I BRILLOR :-) DU SER SOFETÖRIKISERAD UT HAHAHAHAHAHAHAHA

2009-11-18 @ 22:42:56
Postat av: ang

kassör o servetris

2009-11-18 @ 22:52:56
Postat av: Anonym

omg jag sover oxå me halv öppna ögon. har gjort det sen jag var liten,o har oxå pga linserna torra ögon. mammaaa nu blir jag jätte rädd

2009-11-18 @ 23:23:21
Postat av: ang

finns en ögonsalva du kan använa de skadar inte om duu använder den fastän du inte har något sår. bara o köpa den och använda den under natten. de underlättar..

2009-11-18 @ 23:26:31
URL: http://bananaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0