hö hö hö

Klänningen...
Min utväxt är inte sådär jävla mörk som på bilderna. Min kamera mår inte bra.. och jag är osminkad och har huvudvärk. Så ja, jag vet..



framifrån e den ganska vanligt.. haha ni ser prislappen..


Det var när jag såg bakdelen då jag blev crazy mayzee


Hihi, i'm so happy..
Jag vet inte vad det är med mig och klänningar. Seriöst..
Det värsta är att jag inte får något tillfälle heller för att använda dom. Jag är inte som alla andra syrianer som blir bjudna på bröllop varje vecka. Min släkt är liten så det blir typ ett per år om jag har tur så blir jag också bjuden.
För jag räknas typ som "barn". Eller så måste jag vakta småbarnen och då kommer hela släkten hit så sitter angie-nanny och vaktar dom.
To sum it up breifly, är det fest? Ring mig. Ska du gifta dig? Ring mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är rolig n so is ur blog!

keep up the good job!

de typ rimma oxå

2009-11-09 @ 22:19:44
Postat av: Anonym

haha skön du är "jag är inte som andra syrianer"...roli humor :D

2009-11-09 @ 23:03:13
Postat av: Anonym

hej angela!

jag har en fråga till dig, e det typ omöjligt att bli läkare i sverige om man typ har lika bra betyg som dig. Jag menar om man satsar på PIL och om man har meritpoängen o allt, det borde väl hjälpa mkt...

Eller ska man liksom ge upp sin läkardröm om man inte vill plugga utomlands? Och en annan grej, e det lättare att komma in utanför stockholm än i KI??



Hoppas du iaf kmr in i din drömutbildning =)

2009-11-10 @ 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0