Jag är en taskig kompis

Hade min sista tenta idag o va så jävla glad för att den va över. Jag messa alla men alla gick antingen i skolan eller jobbade. Stupid me? Hursomhelst ja gick runt i alla affärer och hitta en klänning som fick mig nästan o gråta av glädje för att den va så snygg. Den e nästan så snygg så jag tror att jag visar upp den på bloggen.. maybe om jag orkar.. I alla fall, jag köpte den sen lovade jag Farnaz att gå med henne på Zomba passet kl 6. Hon ringde mig vid halv 3 och jag sa att jag skulle hem o sova lite innan passet, för jag e alltid skittrött efter 4-timmars prov.

Vad händer när jag sover? Jag vaknar inte förräns NU! Jag är en hemsk människa. Hur kunde jag glömma o sätta på ett larm kl 5 så jag hinner dit? Jag är dum. Och de värsta av allt e att jag tror farnaz har beställt en sprängdande huvuvräk åt mig som straff. För att här sitter jag me en bokstavligt talat sprängande huvudvärk och vill egetligen sova om. Men jag vill inte, för dethär e min sista lediga dag. Jag var helt ledig idag och vad har jag gort?... NADA

Förlåt farnaz, vi kan gå imorgon på ZOOMBAA?! hihihi..


Farnaz och jag .. vi e goda vänner fastän mycke olika.. jag gillar polly..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0