mjau

Yes we were born to be aliiiveeee!!!

jag fick min lön idag, fett glad. Såg en DROP DEAD JA VET INTE VAD JA SKA KALLA DET. en klänning. Alltså ja vet inte varför men ja blev lite snål helt plötsligt och la ifrån mig den, den va ganska dyr men den va verkligen värd priset. men som sagt så shar jag ett par eller ett dussin rättare sagt. Så många som jag inte använt än. Jag borde nog tänka på det innan jag köper fler klänningar.

Aja, Nu har jag skickat in alla mina meriter till antagningen. Jag har fixat alla jobberfarenhetspapprerna så om ja inte kommer in i tandläkarlinjen så är jag är ialf behörig till psykologlinjen nu. Hihi hoho
vi får se vad som händer och vänder. Jag är så nervös kan knapp sluta tänka på det. Mitt öde avgörs om en vecka.. Vill nog göra så mycke som möjligt under denna tid så jag slipper tänka på det.

det känns som fredag?
Pusssssssssssssss

Love you bro


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du ta vaccinet

2009-11-27 @ 09:55:16
Postat av: SS

Du är så jävla snygg! Blir riktigt avundsjuk varje gång jag ser bild på dig. Inte avundsjuk på det dåliga sättet men mer "Åååh så vill jag också se ut" =P

2009-11-27 @ 13:53:27
Postat av: Fifia

ska du bli psykolog istället då? dom tar ju bort arbetslivserfarenheten efter 2010 =) du kommer säkert in på nåt nu till våren. Jag har sökt tandl. i Umeå.. kan typ inte tänka på nåt annat än antagningsbeskedet.. jaja, man får nog vänta nån vecka till iaf =) hur ska du göra med boendet om du kommer in i umeå då? lycka till med allt !

2009-11-27 @ 16:14:26
Postat av: Anonym

du har fortfarande inte lagt upp en bild på dina skor? lr dina favorit skor sa du att du skulle lägga bild på

2009-11-27 @ 21:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0