murder she wrote..

shuhu?
Jag e på festhumör helt plöstligt?.. jag vill gå på fest. Men de e onsdag, alla e döda, alla e sjuka, svininfluensa.

Har pluggat i bibblan och de va så jävla tråkigt. En kille satt framför mig o smaska i sig en massa godis. Blev så sugen så ja drog därifrån, det är inte okej. Det borde finnas en ätfri zon! Kunde knappt koncentrera mig på räknetalen utan satt o tänkte på hur goda godisbitarna hade vart och att de skulle sitta bättre i min mun är hans.

Se que tu no quieres que yo a ti te quiera
siempre tu me esquivas de alguna manera
si te busco por aqui me sales por alla
lo unico que yo quiero no me agas sufrir mas


Bos bos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0