underbart?!

Vi skulle gå på bio och se 2012.
Vi skulle mötas i stan kl 20.45 för att filmen började 21.10.
Farnaz missar tåget och tar nästa tåg som åker vid 5 över. vi missade bion.
Men nog med det hon fastna i rissen där det var bråk och tåget åkte inte, vad händer då?
Joooo jag sitter helt ensam i stan i en timma.
Orestis och vasse och jojje skulle möta oss. och när åker dom från spånga? joo 22.40. Hur sluta allt?
Jag åker hem med farnaz till Vby och när vi kommer dit vill vi äta i donken och dom stänger ju 23 men vi var där 22.59 och dom ville inte släppa in oss.
Hursomhelst.
Vi kommer på att vår buss åker 23.00 vi KUTAR till bussen och den åker förbi oss.
Jag blir skitsur och vi vill ta taxi men eftersom vi är så smarta så vet vi att ingen taxi åker korta sträckor så jag leker skadad och börja halta och stöna för att jag har "ont" så att ngn kanske tycker synd om mig så att han låter oss åka med.
And we made it.
Vi kom hem, en tidig lördag.
Utan att ha gjort något vettigt alls.
Vi satt och tjocka oss med mat, bullar mmmm mums de va gott.
Vi somna sent.
De va en annorlunda lördag. en såndär som man kommer att minnas för att man hatade den dagen och allt.


chacka dance chacka chachachaa chackaaaaa.....


Kommentarer
Postat av: Simona

Du är så sjukt fin! kram :)

2009-11-15 @ 15:01:53
Postat av: ang

thnx :)

2009-11-18 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0