where are the road to romance

Jag har träningsvärkens morsa idag efter AFRICAAA AFRICAAAA.
Var i kista lite me yoyo' och fika?
Eftersom jag inte ger mig och verkligen ska gå ner mina jävla 5 kg så snabbt som möjligt så gick jag på löpbandet i över en timme eftersom de va lite lättare än att springa. Det som är bra är att de finns TV rakt framför mig så man märker inte att tiden bara rinner iväg..

Idag hände en sak, ja vill ba skriva ner de på bloggen men det är taskigt hahahahaha, tänk om ngn ser? Aja whatever. Kan inte sluta tänka på det. Killar är lite dumma/oblyga/iq-befriade? hahaha ta inte åt er fellas!

Nu sitter jag och söker jobb överallt snart ska jag gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta va som hände!

2009-11-18 @ 00:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0