baby when the lights go on... i hear you callin'

Jag hatar mitt gym, skulle dit och gymma idag. Allt var borta, alla maskiner är gone. Dom bygger om så nu måste jag åka till åkeshov om ja vill gymma? varför sån otur i mitt liv?..

Var i bibblan och plugga som vanligt dåra, de gick bra tills ett par ungDUMMAR satte sig brevid och slutade aldrig prata om deras kärleksproblem, dom gick säkert i 7-9.an något..

var och övningskörde idag föresten, min handledare gillar mig inte.
När jag va klar sa jag till honom att jag ska gå hem och skriva upp alla fel som jag gör. Och jag sa det för att försöka visa hur ambitiös jag är.. gissa vad han svarar.. "Är du säker på att du kan skriva så mycke?"
Sen lägger han pikar hela tiden när jag kör, "hastighetsfeber" m.m.. han går på mina nerver med stilettklackar.
Uft. Körkoret hoppas jag på innan jul, hoppas hoppas!!

Var hos tandläkaren idag också, shit jag har blivit stammkund där. Men inte mitt fel, det är deras ..

Vill ba säga att helegn kommer bli AWESOME!


det är bildkris, har inga nya ni får en gammal, sådär stenåldersbild



Kommentarer
Postat av: Anonym

alla dina bilder är skitsnygga. vilken mascara använder du förresten? =)

2009-10-07 @ 20:07:54
Postat av: angela

Danke!

Loreals gråa med guldlock..

2009-10-07 @ 21:39:43
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0