Guumårning

Jag har sovit supergöött :)

Igår var jag o farnaz i Heron C me Zakaria och Emanuel och spela bowling. Jag hatar bowling det suger, jag kommer alltid sist. Ska aldrig mer köra det. Emanuel vann såklart och farnaz kom två haha.
men men vi hade kul i alla fall haha, men fan va tommt det har blivit i heron. Förr var det ju alltid proppat där på kvällarna. Aja kanske finanskrisen? höhö

Vet ni igår insåg jag en grej, ibalnd känner jag att jag jag är så jävla smart. Och att jag ibland får nästan som jag vill. Det jag vill ha får jag oftast, jag är envis och en kämpe! Muahaha

på tal om ingeting, finns det något mer charmigt än när killar kan dansa merengue? Damn


Ta mig härifrån snabbt..



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag jobbar i Heron :D Jag vet varför det va tomt, det är helgen innan löning. Då är det ALLTID dött. Vill du ha folk får du gå dit på lönings helg, eller helgen efter det haha

2009-10-18 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0