He's not my lover, he's just a boy who claims that I am the one

Shalom shalom.

Jag hatar mina tänder, de har tagit 2 år för mina visdomständer att växa ut, jag orkar inte mer. det gör så jävla ont.

Föresten så har mina naglar börjat återhämta sig från akrylnaglarna som förstöde mina naglar totalt.
Dom börjar växa lite utan o gå av och flisa sig haha! Jag är överlycklig.

Måste fixa min utväxt också. Fan vad jobbigt det är med blodt hår, orkar verkligen inte. Jag gjorde utväxten för 2 månader sen och nu är de 3 cm brunt VS blodt uppe i hårbotten. Önska att jag var naturligt ljusblond, aja ..
Måste klippa mig också..
Mycke jag vill göra, men jag gör inte det? Varför? Jag har blivit lat och seg, fy fän angela


2006


Kommentarer
Postat av: KUSIN

LOVE UR BOOOBS

2009-10-16 @ 14:01:29
Postat av: Anonym

vart fixar du din utväxt? /Sara :)

2009-10-16 @ 16:43:26
Postat av: sandra.s

:O va tunna ögonbryn du hade.. mkt finare nu!

2009-10-22 @ 00:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0