I never thought that I would feel the things i do, you're so damn good

Va i kista och fika med le gang.
jag har världens träningsvärk. när jag vakna imorse och skulle resa mig upp, trodde jag helt seriöst att de va någon som satt på mig. Mina benmuskler värker och armuskler, eller om man ens ska påstå att jag har några muskler i kroppen, haha!

Åt precis kycklinghamburgare, min specialare.
 Min favorit. Har ni ätit kycklinghamburagren Hos Freddy's i kista?
Shit man, det godaste jag vet!

Och jag har fått ett jobb, får se imon om det blir så eller inte =)

..lite bilder från Yoyo's kamera.


Mitt långfinger ser 5 meter långt ut.


Bästa eva!


ehhh aaa


Orestis tror att han kan få tyst på mig


Älskar er tjajor!


Kommentarer
Postat av: Soza

dfitt hår e så fint när du lockar!

min fråga e Lockar du med plattång eller locktång?

2009-10-14 @ 13:05:12
Postat av: angela

brukar göra det me plattången

men ibland blir det me locktången

2009-10-15 @ 00:29:17
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0