Is?

Kom precis hem, vad fan har hänt? Det är iskallt ute, nejnej vad är värre än is? Typ fryst kväve.
I morse snöa det och det var minus 3 grader ute, katastrof!!
Jag har ialf börjat använda min vinterjacka nu, msyig och skön. men känns lite för tidigt.
Jag vill använda mina kappor, inte vinterjackan nu buhu

Aja, ska duscha bort svettet från spinningpasset haha
Och jobbet jag fick var kassörska i en grekisk resturang, hoho.
Vi får väl se hur det går på måndag, det kan inte vara ett så påfrestande jobb? eller?

ha en bra kväll mina fellas, för det ska jag ha. Puss :)


hahahahaha






Kommentarer
Postat av: Anonym

vrt ligger restaurangen? o hur fick du det jobbet?

2009-10-14 @ 21:36:41
Postat av: Anonym

lak abous eynik

2009-10-15 @ 10:06:56
Postat av: einer

hahahah skön bild!

2009-10-15 @ 15:57:39
Postat av: Anonym

asså jag måste bara säga att jag har hittat din dubbelgångare, http://fannybillefalt.blogg.se/ på en del bilder är ni ju sjukt lika?

2009-10-15 @ 20:10:27
Postat av: angela

I stinsen, min kompis morbror äger stället.



oj tcker verkligen inte att vi e lika!

men men :)



2009-10-15 @ 21:07:40
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0