Kaos på hög nivå

Jag finner inga ord för allt som hände igår.
Hemmachilla lite hos jenny, allt gick bra tills vi hamna i tunnelbanan. Någon som tappa sin mobil vid spåret, Johanna råka knocka mig out (inte med flit), hon blödde näsblod i tuunelbanan, mina strumpbyxor gick sönder, tappa bort mina precious örhängen för gott eftersom de va lösa vid öronsnibben.
Jag bet min tunga för jag va så hungrig kännde ingeting, vi var på 3 ställen alla sög, eftersom man kan knappt komma in 15 pers på ett ställe samtdigt spec när alla är under 20.
Ett välkänt par från vårt gäng bråka allvarligt, hoppas det gick bra.
Vad mer hände?
Ibalnd e man verkligen överlycklig över att man är singel och inte har kärleksproblem.

Kom hem tidigt. vaknade med en fläskläpp och en misshandlad öm tunga som blöder. Fråga mig inte hur, för jag vet själv inte hur jag har fått det.. kanske ett bi mitt i hösten?
Jag ska aldrig mer gå ut. Tills jag och alla mina vänner fyller 20. Då går jag ut igen, aldrig mer.

Ska nog plugga lite, träna och sen hyra film med les girlies..filmtips?


Home alone, bytte smycke efter


Hager var stolt över sin fina present


och han vet inte hur man äter tårta. han chansa...


JAG BER ER! kolla simons ansikte.. HAHAH


Jag och skorstenen...

Orkar inte lägga in fler bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0