nyårsafton om 3 månader

Jilenas birthday party toniiight..
nice nice..
ska plugga, övningsköra, städa mitt katastrofala rum, slänga gamla kläder och sen locka håret :)

Märkte ni hur kallt det har varit i vekcan? Jag är chockad, det har fan aldrig varit såhät kallt i oktober. Vill inte använda min vinterjacka än. Vill inte välkommna vintern, vill inte släppa in vintern i mitt liv hahaha.
När kommer man annars ha tid till att ha sina skinnjacko, kappor och parkas? Ush, vinter stick iväg ingen vill ha dig. Bara Farnaz som vill ha vintern för att hon har fetaste pälsem-. Den va skit snygg by the way stor som innihelvette. Min är typ hälften så liten.

Aja klockan e mycke, see ya ma little peaaaanäääts.


9 månader kvar


Kommentarer
Postat av: N

Hur lockar du ditt hår? med plattång ellerlocktång... undrar hur man lockar för att vända lockarna om du förstår vad ja menar? vända lugget bakåt typ. :D

2009-10-04 @ 17:06:08
Postat av: angela

Oftast med plattången, de finns clip på youtube. kolla där det är bara o söka " Curls with flat iron" eller något =)

2009-10-04 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0