tjo bre?

Yo ma bros
Idag va jag i bibblan och försökte plugga lite engelska. Jag sitter där med min engelska bok och en engelska ordbok och slår upp alla ord. allt var perfa. Tills en bekant kom med sin kompis. Och denhär grabben är sjukt snygg, ni anar inte helt sjukt. Och jag e så jävla ofixad när jag går dit, ni vet "hemmakläder" och en mumin-tjej boll på huvudet och håret spretar ut åt alla håll. Hade suttit där i flera timmar helt förstörd.

Hursomhelst, Jag sitter där och ser att han kommer in, då tänkte jag " fine angela kolla dit och säg hej, då kommer han inte fram eftersom jag redan har hälsat"..
Jag lyfter huvudet upp och säger hej och kollar ner i boken igen som om min bok vore FETT INTRESSANT och inte kan släppa taget om boken. Sen märker jag hur han kommer fram och jag tänkte "fuckin crap nu ere kört".
Han o hans kompis satte sig framför mig och börja plugga där. Sen så prata vi lite.

Jag gillar inte honom, inte det jag mena alls. Han är bara snygg och varför hela denhära sitsen blev pinsamm var för att jag såg ut som crap och pluggade (jag hatar när någon jag känner ser mig plugga)

Så vad har ni lärt er idag mina kära läsare?.. dress like a star, there allways someone watchin'
Jag menar inte att man inte kan vara naturligt snygg, jag är oftast utan smink. 
Men dedär va exakt samma sak som när man träffar någon direkt efter ett träningspass, fy fy hahaha


En ofixad Longoria.. snygg va?


Kommentarer
Postat av: KUSIN HEHEHEHE

VEM FRÅGA HAN EFTER DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :):):):)

2009-10-01 @ 22:26:53
Postat av: Anonym

men man kanske inte alltid orkar klä upp sig. och alla är inte som syrianer som leter man/fru 24 sju.

ta det lugnt

2009-10-03 @ 10:23:49
Postat av: angela

Åh men herre gud? vet du inte vad ironi är?

Och sen.. ja ska gifta mig om 10 år ..såå.. att jag letar man? fan skärp dig..

Folks fördommar alltså? lägg ner

2009-10-03 @ 11:50:33
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: sandra

så som jag ser det är det bäst att klä sig som en hobo för när man väl klär upp sej blir man schnygg!

2009-10-09 @ 22:07:16
URL: http://thehopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0