WOOOW

Jag är superlycklig. Jag har köpt en skitsnygg nyårsklänningn (igen). den andra klänningen får åka på på ngn fest istället. Dehär är asssnyggg
Just nu har jag runt 5-6 klänningar jag inte avnänt sen jag köpte dom, jag får lite ångest. Men jag kommer säker använda dom någon gång, dom är skitsnygga. Men för lite fester kanske?

Hursomhelst, Var i kista me Farnaz och åt me oRestis och vasse, den blyga.
Vi prata som om vi ägde en radiokanal för oss själva o garva som åsnor.

Nu är jag hemma, dödstrött. Mina klackar drar ut kraften från mina fötter och ben. Kanske borde köpa några inlägg eller nåt? någon som har tips på sådana? Behöver verkligen ett par som är bra


Jag å några tjejer frånstockholm i polen. Fyfan vad nice det var. Riktigt kul


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa upp din klänning? =)

2009-10-27 @ 19:14:42
Postat av: lia

hej beautiful du e sååå snygg!

Måste fråga vart har du köpt dina klänningar, jag tycker att det bara finns fula klänningar nu :(

Kram Lia

2009-10-28 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0