All the crazy shit I did tonight those are the best memories

Finns inte så mycke o skriva. Jag har blivit så sjuk så min syn har blivit sämre. Jag har typ en halsinfketion och näsan rinner. mysigt va?

Imon ska jag dra o ge blod igen. Blodbussen kommer vara i vällingby någonstans. Får se om mina blodvärden är tillräckligt bra så någon kan få det. Annars ere ju ganska synd om ja ska ta mig ända till vällingby centrum för att ge dåligt blod och så som jag ser ut just nu bara förgäves..
Tycker att de borde bara obligatoriskt att alla ska ge blod om man är fullt frisk.

Aja, hursomhelst mina tentor är nästa vecka. Jag är fett nervös vet inte hur det kommer gå... Nu gäller det för FAN!!

Angela berätta idag att den 25.e är det syriansk fest i hallunda. Nice va? jag som ville gå på någon. Det var ju i feb sist jag var på en syriansk fest. Minns ni? Alla hjärtans dag festen. Haha de va funny bunny..

Nu måste jag fortsätta plugga, hatar fysik by the way! Har jag nämnt det någon gång? Förstår inte hur man kan ägna sitt liv åt fysik, de suger!!



En glad och frisk ang...


Kommentarer
Postat av: kusin

shululululul 25e i hallunda och 13 typ, i solna

ere ferre älle

2009-09-15 @ 21:27:58
Postat av: Rebecka

funderar också på att gå på den.. men dom har börjat blivit hårda med åldergräns o sånt..

2009-09-16 @ 12:01:45
URL: http://rabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0