aloha

Hellu, har inte uppdaterat känns de som. Men vad har jag gjort? hängt me mina tjajor..
Föresten så var jag på bio och såg Min grakiska semester eller vad den nu hette. Vill ba säga en sak. SE DEN INTE DEN SUGER. Den va så jääävla dålig. jag satt o garva åt skådisen för hon verkligen SÖG. Jag ville bara ut från biosalongen. Men killen var GALET snygg i filmen. greker är ju snygga inge snack om saken. har det inte alltid varit så? Ska gifta mig me en grek iza alla rad (arabiska) hahaha..

I lördags var alla vi så jävla trötta vi kunde knappt stå på benen så vi kollade på badboys 2 på kvällen. Och Will Smith, herre gud han är en ren definition utav en riktig man. Han har alla egenskaper en man ska ha. Det är helt sinnesjukt. Fastän han nu kanske är 10 år äldre än vad han var i filmen är han fortfarande drop dead.

Jag ska sluta drömma. Godnatt mina babes..


willie och wifyn...
hon måste va lycklig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick proven?

2009-09-28 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0