Sept 22 2009

Yo whats up, you wanna hang up? haha

jag hade världens sjukaste drömm idag. Jag drömde att jag och tjejerna var superhjältar och hade ett MISSION! Nämligen att rädda värälden. Det här är ju ett bra tecken på att jag börja bli allvarligt skadad av heroes avsnitten. Jag har blivit beroende av dom. Hur som helst, sånt händer. Men ibland känner jag att jag drömmer allt för mycke. Jag vill inte drömma, får mig o tänka på saker jag inte vill typ? Dessutom har jag blivit beroende av serierna, Siegfeild och How i met your mother. Helt sjukt kan inte sova om jag inte kollar på de.

Föresten! Är det någon som har ett jobb till mig? Ni är ju ändå drygt 100 st, någon av er kanske vet någon som känner någon annan, som har en brossa som har en syster som har en farmor som har en farbror som kanske har ett jobb till mig?.. Ja men ni fatta grejen, eller ni kanske jobbar på ett ställe som behöver fler anställda?...
Ni kan ju höra av er till mig i sånna fall. Jag är mångsidig och klarar av allt, men jag jobbar inte som nanny i alla fall. OCH FRAMFÖR ALLT inte telefonförsäljning, det värsta jag vet, det värsta jag jobbat med! Hoppas ngn nappar ett jobb te mig =)



Imorgon har jag min första tenta, be för mig. och jag menar det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

burger king i farsta söker anställda

2009-09-23 @ 13:28:47
Postat av: Anonym

hej , hur gick det på provet ? Berätta blir det MVG eller ?

2009-09-23 @ 19:55:32
Postat av: Linnea

du har en sjukt fin blogg :)

och ditt hår var as fint!

2009-09-24 @ 22:08:22
URL: http://linnea-mydreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0