Happy bithday

Festen igår va ju ganska nice. De va Hamond som fyllde 21 och Lara 19. Det var en sen stor villa som används som lokal. Och där var festen, känndes lite som amerikanska high-school filmer. Men dörrarna till rummen där uppe var låsta så ingen sådära riktig feeling var det haha!
Ska lungt ha ngn fest där någon gång! Men de tog oss en jävla lång tid tills vi hitta dit. Och att promenera med klackar i grus är inte direkt det bästa jag vet.. när vi var framme så var jag nästan lika slut som om jag hade vart på fest innan...

Det va proppat med folk där inne och jag kännde max 20 pers av de. Så de va en hel del människor.
Aa men ganska nice vare som sagt och de fanns en massa ögongodis där... mjau

Jag vakna precis, har varken tävttat bort sminket eller tagit av mig linserna. Jag är vrålhungrig och vill bara tare lungt hela dagen. Jag hade världens mardrömm idag så jag e relativt glad för att jag vakna upp. Åh fyfan alltså!
Dessutom har jag ont i halsen. Blev nog smittad igår av någon, min hals är helt öm. Hoppas jag inte blir riktigt sjuk bara. Jag som precis har kommit igång med träningen  =(


Waffa, yatou och meron. Jag har typ 10 sånnahär bilder och alla har samma min på alla bilder. fint brothers


importungen som kom med pizzakartongerna.. hahaha


Födesedagsbarnet


Jag å Nilay piraaay


rani, jag leker spansk mosqutioo och nillefirree


Ville bara visa världen hur stark jag är


såhär äter man pizza on le dansgolv


okej aa, jag åt ganska mycke igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0