Hej gris

Shalom shalom
Ska börja fixa mig snart, senare mot kvällen blir det nog bio..

Jag kom på en sak idag. De flesta tjejerna har ett par killkompisar som är väldigt nära en själv. Jag kom på att när man gillar någon kille eller kanske pratar om någon man tycker är snygg så ska demhära killkompisarna alltid hitta på något om killen. Dom gillar ju aldirg killarna! Även om killen skulle vara guld värd skulle dom ba: Vaa? han? aldrig i livet han e skitful, han döda en myra när han va liten han är säkert ond!
Okej dehär vet vi ju om. Men sen när killens tjejkompisar trycker ner tjejen som killen dejtar en då blir det helt plötsligt främmande och man anser att tjejerna är avis på tjejen. Men det är ju inte så, eller?
Man vill ju bara skydda killen från dåliga tjejer.. hahaha

Jag vet inte ens varför jag skriver dethär men jag tycker att det är lite konstigt..


Yes sir, bara 300 dagar kvar.....................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0