Hi di ho

Var på gymmet och brännde fett, som vanligt när jag kommer hem så proppar jag i mig djuriskt mycket godis/glass och kex. Jag undrar nu.. om jag tränar varannan dag då kommer inte dethär funka
Jag borde träna varje dag, det spelar väl inge roll?

Jag vill ba säga att jag har inga ätstörningar på så sätt att jag får ångest utav det jag proppar i mig. Men man tänker ju såklart på formen. Jag vill ha bra kondition vill kunna springa i en timme utan att få hjärtattack efteråt.

Tror ni det är något fel o träna varje dag? Springa ca 10 km? Eller kroppen kanske säger ifrån.
 
Hände en liten incident igen på gymmet (fattar inte hur jag lyckas). Bygeln på bhn hade borrat sig in i min hud. Jag trodde att det var jag som hade ont bara för att jag sprang så jag strunta i att kolla upp om det var något.
Sen när jag skulle duscha ser jag två hål vid bygeln i min hud och det är RÖTT som ett trafikljus. Kunde knappt duscha det hade ju borrat in sig i min hud och sved som fan.

Tror jag ska tatuera mig igen, det blir en text. en skitbra vet bara inte vart jag ska ha den. Det är så svårt med tatueringar. Jag gillar egentligen inte tatueringar på tjejer. Det är så manligt, men fina små saker/texter tycker jag är okej och snyggt. Så nu var det bara att hitta stället jag sk tatuera texten på.. 
.. förslag kanske?



En bråkdel utav vad jag egentligen stoppat i mig idag...


Kommentarer
Postat av: Bro

Egentligen ska du inte proppa i dig något godis alls........ Men det skulle ju vara omänskligt och du skulle bara plåga dig själv, banga belöningssystem, det finns inget; "Nu har jag tränat nu förtjänar jag ett kilo chips på söndag", det håller inte då börjar du om på ruta 1 igen :P . Du ska inte träna varje dag, kroppen behöver vila min vän. Ibland behöver den 48 timmar vila. Kolhydrater(Godis, chips) ska du proppa i dig efter träningen det är inge fel, men du ska äta nyttig mat också, annars funkar inte det, du kommer inte må bra i slut ändan. Mitt tips, ät upp det som ditt godis eller släng det i papirskårjen, Baj bre

2009-09-08 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0