ho ho ho

Today is a lovly day babes!

Var med mamma i stan o fika och prata en massa, jag älskar min mimma. Hon e bäst!
Vet inte vad ja skulle gjort utan henne, hon är min skyddsängel.

Sen mötte jag upp natta och company och hängde i mitt andra hem lite, sen va ja me natta resten av kvällen
Nu e jag hemma. Jag har lite ångest över att jag inte har pluggat idag men men en dag off får man väl ta?
Fast imorogn är jag bjuden på Laras födelsedagsfest. Hon ska ha sin fest med någon killkompis som jag inte känner. Så det kommer vara en hel del nya ansikten imon. Jag hoppas i alla fall att det blir roligt =)
Och det betyder ju att jag inte kan plugga hela dagen imon heller. Ångest igen.... Aja skitsamma

Föresten ere ngn som har sett filmen "the ugly truth" som hade premiär idag? Fan vad jag vill se den filmen. Jag har sett trailern typ 60 gånger nu. Fyfaan att jag inte kan ladda ner filmer, vet inte ens hur man gör.
Kanske någon som har den hemma och inte vill ha den? då kan ju snälla lilla angela få den hihi. Ingen verkar ju vilja se den, men ja vet att NI ville se den ändå! den är säkert bra, hoppas!


Jag å min älskade mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

åh jag såg verkligen fram emot att se "the ugly truth". Jag såg den igår och jag kan säga att jag blev riktigt besviken, hade högre förväntningar. Fast vi får ju se vad du tycker om den. Smaken är som baken som man brukar säga ;D

2009-09-12 @ 14:56:34
Postat av: Anonym

jag såg den idag, jätterolig faktiskt

2009-09-13 @ 02:00:27
Postat av: Nathalie

heej. jag måste säga att den är jätte bra och värd att se på bio jag älskade filmen o jag säger bara dra med någon o gå tittapå den en kille helst :P. ha en bra dag :D

2009-09-13 @ 20:51:55
Postat av: Angela

får väl ta o se den me ngn då ;)

2009-09-13 @ 21:00:18
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: amy

hej Angela du har jättefint hår!, vart färgar du det och hur mkt kostar det? tacksam för svar

2009-09-18 @ 03:59:24
Postat av: Angela

tack, rinkeby hos fadi kostar runt tusenlappen..

2009-09-18 @ 12:39:09
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0